wiiiiiiiiiieeeeooooooiiiiiaaa!

så glad är jag för tillfället!

vilken helt fantastisk helg det är!

i fredags var jag ledig och på kvällen hängde jag på moses med sjukt goa människor! vi avslutade på moon med shake, untz untz. fy vad jag älskar att dansa, och dessutom med några av de bästa halmstadisarna som finns! (fast linn inte lyckades slita sig från sitt beroende, monopol;))

igår var det underbart väder så passade på att vara ute så mycket jag kunde! vårjackan åkte på för första gången i år, det är verkligen vår i luften nu:)
på kvällen var det födelsedagskalas i laholm för maria, med lekar, fiskedamm och supergott fika! var där med världens bästa jonna och linn, partybrudarna! sen drog vi ner till moses för gött häng och rock band.
vilken höjdarkväll!

idag har jag varit på gudstjänst och skött projektorn för första gången och så fika på det så klart!
nu blir det snart middag hos familjen åstrand! mums vad gott och snällt!

hoppas er helg också har varit bra!

tackar Gud för alla fina människor jag lärt känna här och för en underbar helg med skönaste vädret!

"helgens låt"
Veronica Maggio – Jag kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0