en dag att vara tacksam!

idag har varit en riktigt rolig och hänndelserik dag!
började med blodgivning på sjukhuset! känns så kul att göra något vettigt någon gång! som student handlar det så mycket om att fokusera på sig själv och sitt eget, därför är det extra härligt att kunna göra något för någon annan om det så än är en väldigt liten insats. för mig själv är det inte en speciellt stor ansträngning, men förhoppningsvis är det till stor glädje för den som behöver det!

efter att jag lämnat blod tog jag mig till make up store. min dåliga hy är i behov av något som kan täcka och samtidigt är bra för huden. har använt mig av i.d. smink ett tag nu, men behövde komplettera med något. jag fick superbra hjälp på MUS och när jag skulle betala och lämnade fram till medlemskort fick jag veta att det skulle vara klubbkväll ikväll med 20% rabatt på hela sortimentet! HURRA!

nästa glädjande besked fick jag på bibblan när jag skulle hämta ut en bok som jag reserverat. fr.o.m. idag hade kommunpolitikerna bestämt att reservationsavgiften på 10 kr skulle tas bort! inte för att det var någon stor summa, men bara själva grejen att komma just den dan avgiften tagits bort! att en sån grej kan göra en så glad!

på eftermiddagen träffade jag fina malin! riktigt mysigt att träffas och prata om livet! sen blev det fika hos mig med malin och becca!

hämtade även mina skor som jag beställt! så nu blir det att träna på att gå i dem!



kvällen avslutades på make up stores klubbkväll! jonna var mitt fina sällskap och vi hade en riktigt spännande stund bland alla läppstift, ögonskuggor och nagellack!
till råga på all "tur" jag har haft idag så vann jag första pris på utlottningen av produkter från deras sortiment! WIIIIIE!



detta är vad jag vann och fick som gåva!

dagens lärdom: att glädjas i det lilla gör livet mycket roligare!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wow vilka skor Becca. Snygga men ser knepiga ut att gå i, jag hade också behövt öva. Kram

2011-03-02 @ 07:26:50
URL: http://nejlikan.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Becca hur ska du kunna gå i de snygga skorna? Inte för att jag tvivlar på dig, men innan har de väl inte gått så bra vad jag vet!? LYCKA TILL!! PS sjukt snygga skor blev lite avis... :S

2011-03-02 @ 21:29:45
URL: http://[email protected]
Postat av: becca

tack! ja, jag har faktiskt ingen aning om hur det ska gå till :P en kurs kanske?

2011-03-04 @ 14:58:38
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Mona

Ojojoj... det här kan bli kul ;)



haha, du får öva lite varje dag o ha tålamod, beccisen. jag tror du fixar det...

2011-03-05 @ 15:01:31
URL: http://mona3590.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vilka snygga skor...vill oxå ha sådana ;)

2011-03-05 @ 19:27:03
Postat av: becca

ja, det blir rejält med träning här hemma innan jag kan visa mig ute med dem på:P



eller hur är de fina:)

2011-03-06 @ 14:19:09
URL: http://lillabetsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0