för att jag har de bästa vännerna!

har sen i lördags haft besök från jönköping. helt otroligt roligt!

lördag till måndag var lina här. vi gjorde alla möjliga saker och hade goa dagar då vi bara kunde hänga och ha roligt!

tisdag tills idag har pauline varit här. samma sak där, vi gjorde massa kul saker och snackade en massa!

är så glad att jag har så otroligt fina vänner som jag verkligen kan vara mig själv med, det betyder allt! vänner som man kan snacka med om svåra och tuffa saker men som man också kan flumma ut med så mycket att man inte fattar att de fortfarande pallar med en! det är sanna vänner det!

att däremot behöva ta farväl och säga hejdå till fina vänner kan vara så smärtsamt! men det betyder med andra ord att de är orehört viktiga för en.

en annan sak som också är kul, men inte på långa vägar så kul som mina kompisar, är att jag blev godkänd i första delkursen! du är det bara att ta sig an nästa uppgift som ska in om knappt två veckor. jag har haft mitt roliga för denna månaden;) neee.. nästa helg ska jag få ha skoj igen, för då åker jag till jönköping och har lattjolajban!

puss på alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: anso

Nu var det länge sen du skrev vännen! :)

2011-05-06 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0