carlén spelar!!

ikväll väntar en spääääääännande handbollsmatch! fattar inte hur det hände, men helt plötsligt tyckte jag att handbollsvm var snorspännande! kan vara så att jag är svag för grupptryck, men det behöver vi inte låtsas om..
carlén är i alla fall favvon och han kommer att spela ikväll :D vad kan gå fel då?! 18:00 kommer jag att sitta bänkad framför beccas tv!

Foto: SCANPIX

foto: scanpix


i morgon kommer mina föräldar hit och ska hjälpa mig att fixa det sista i lägenheten, typ hyllor, tavlor och gardiner som ska komma upp. sen är det helt i sin ordning här! det blir skönt! har så otroligt svårt att finna ro när det är stökigt runtomkring mig.
sen åker jag med dem hem till jönköping för en snabbvisit. och på söndag ska vi på bröllopsmiddag:) 

nu: städa!


Kommentarer
Postat av: Julia

DU SKULLE BARA VETA HUR STOLT JAG ÄR!!! haha, jag är sjukt nöjd :)

2011-01-28 @ 15:24:57
Postat av: Becca

Vad fint, nästan så att jag fäller en tår när ja läser om ditt nyfunna intresse!

2011-01-28 @ 17:10:56
Postat av: bror björn

vad vill du? tror inte du gillar de!

2011-01-28 @ 17:16:01
Postat av: becca

känns skönt att ni stöttar mig i detta;)

2011-01-28 @ 17:29:15
URL: http://lillabetsy.blogg.se/
Postat av: Jonna

Becca, liiiiike! :D

2011-01-29 @ 15:09:14
URL: http://abovejonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0