tjoooolahopp!

dålig uppdatering.

hade fantastiska dagar i jönköping! 

tack familj, släkt och vänner för magiskt bra dagar! ingen nämnd ingen klämd. har haft roligt exakt hela tiden, eller nästan iaf!

melodifestival, bio, film, pannkaksfrukost, luncher, fika, a6, ikea, kyrkan, sushi, borttappat bankkort (och återfunnet igen..), födelsedagsfika med släkten och framför allt snack och flabb! 

alla hjärtans dag spenderade jag med min bästa kompis sen 16 år tillbaka! kunde inte fått en bättre dag!

tack alla!

nu ska jag ägna några härliga dagar åt att plugga och sätta mig in i den kriminella världen!

Kommentarer
Postat av: Emmas husbestyr

Tack själv! Glad att jag fick träffa dig! Kram!!

2011-02-19 @ 00:46:10
URL: http://emmashusbestyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0