att glädjas i det lilla och i det stora

hade en fruktansvärt glad kväll igår!

anledningen är bilden nedan. 
haha, är ingen idé att berätta för ingen kommer fatta eller ens tycka det är kul:P men jag skrattade i alla fall! sen var det kanske inte bara just detta som gjorde kvällen så lyckad. alla otroligt härliga, glada, goa, omtänksamma, söta och fina människor jag träffade bidrog till en hel del skratt!

 


antingen är det för att jag är uttråkad eller så har jag helt enkelt upptäckt vad mycket mer livet har att ge om man glädjer sig i de små roliga sakerna som omger en i livet. antagligen en kombination. att sluta ta saker och sig själv på för stort allvar han verkligen gett mig en massa glädje!

ikväll väntar premiär för SMÅkul! spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0